sobota, 27 czerwca 2015

Leczyła z homoseksualizmu, dziś występuje w TVN




Niewiele brakowało, a zakrztusiłbym się dziś śniadaniem. Wszystko przez TVN, a konkretnie przez "Dzień dobry TVN". Gościem tego programu była dziś pani psycholog dr Agnieszka Kozak, podpisali ją jako coach. Tak pięknie mówiła o maskach, które przybierają ludzie po to, żeby inni ich lubili. Tak pięknie mówiła o problemie, gdy maska zastyga, o gubieniu tożsamości, indywidualności, o budowaniu kogoś kim nie jesteśmy. Mówiła:

"Zaczynamy wtedy żyć w nieustającym strachu, że ktoś odkryje środek i że taki jaki jestem nie jestem OK i że taki jaki jestem nie zostanę zaakceptowany."
 
 
Umarłem. Panią Kozak znam z opowieści osób, z którymi odbyłem wielogodzinne rozmowy przy okazji pisania książki "Chyba strzelę focha!". Pani Agnieszka Kozak kilka lat temu była mocno związana z grupą Pascha, w której prowadzi się terapię "leczenia" z homoseksualizmu. W 2009 roku w jednym z wywiadów dostępnych w interecie (cała rozmowa z dr Kozak)  mówiła:
 
"Uleczenie ze skłonności homoseksualnych jest możliwe, ale wymaga przejścia przez trudną drogę zbudowania na nowo swojej męskiej tożsamości."
 
oraz
 
"Z drugiej strony, znana jest postać Alana Medingera, który w krajach zachodnich zajmuje się problemem homoseksualizmu. Jest homoseksualistą, który przezwyciężył swój problem. Czasem jeździ ze swoją żoną na różne spotkania i opowiada o swojej drodze wyjścia z homoseksualizmu. Proszę zauważyć: uzdrowiony homoseksualista przyjeżdża ze swoją żoną! To znaczy, że problem może być pokonany, tak że człowiek staje się zdolny do założenia normalnej rodziny."
 
I taka pani siada przed telewizyjną kamerę i bez cienia żenady opowiada o maskach i potrzebie ich zdjęcia! Krew się we mnie zagotowała. Jeszcze zanim skończył się wywiad dostałem kilka SMS-ów, żebym koniecznie włączył TVN bo "o maskach mówi baba, która ma ich wiele. Więc zna temat". Żeby było ciekawiej rozmawiała z nią (w TVN, telewizji słynącej z pozytywnego stosunku do gejów) Dorota Wellman, osoba znana ze swoich poglądów i wielkiego wsparcia, które niesie osobom homoseksualnym. Zapewne nie wiedziała, że ma do czynienia z laską, która, nie bójmy się tego słowa, zamąciła w życiu - perspektywą "wyleczenia" - wielu gejom. Już sam fakt mówienia o "uleczeniu" homoseksualizmu jest sprzeczny ze stanowiskiem WHO, wg której homoseksualizm NIE jest chorobą.

Ale najlepsze było pytanie Doroty Wellman. "A pani jaką maskę zakłada?" - zapytała.

Pani Kozak zaplątał się język i po chwili odpowiedziała: Ja często zakładam maski związane z rolami. Czyli w każdej roli mamy inny element siebie, który ujawniamy. W związku z tym w jakiej jestem roli tak jestem ubrana. Inaczej w roli mamy, inaczej w roli nauczyciela akademickiego, inaczej w roli w terapeuty."
 
 
Ciekawi mnie więc jedno. Jaka maska była na terapii leczenia gejów, a jaka w TVN?

Swoją drogą. Czy pani Kozak nadal leczy? Czy może, wobec braku wyników, zaprzestała tych szarlatańskich terapii i postanowiła zostać gwiazdą TVN? Droga pani doktor, internet nie zapomina. Geje też nie. 

10 komentarzy:

  1. Przez przypadek trafiłam na tę stronę. Czy raczej za nazwiskiem Pani Agnieszki Kozak. Chcę zostawić ten komentarz. Z całym szacunkiem, drogi Panie, a cóż to za argument "sprzeczny ze stanowiskiem WHO, wg której homoseksualizm NIE jest chorobą". Czy to oznacza, że jeżeli WHO ogłosi, że ludzie są zwierzętami to Pan uzna to za prawdę objawioną? A "kimże" jest WHO żeby orzekało co jest zgodne z naturą, a co nie? WHO ma konkretną i dobrze opłaconą robotę do zrobienia na tym świecie. Już dużo w nim namieszało i nadal miesza, bo ma na to pieniądze wielkich tego świata. Współczuję Panu, że jest dla Pana autorytetem w dziedzinie określania ludzkiej tożsamości. A przed Panią Agnieszką Kozak chylę czoła i zgadzam się z nią, że z homoseksualizmu można wyjść. Tak jak z innych naszych patologii. Natomiast wg mnie, jest to jak zawsze kwestia odkłamywania siebie i swojego życia. A to wydaje się być zdecydowanie najtrudniejsze. I niewielu tak ukochało prawdę żeby szukać jej, wystawiając się na nieuchronny ból i cierpienie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty najlepiej wyjdź sama z siebie. Wyjdź z własnej patologii. Odkłam samą siebie i swoje życie. A jak już to zrobisz, to weź się za pouczanie i określanie tożsamości innych.

      Usuń
    2. Dokładnie!
      Teraz WHO też wiele bzdur opowiada, głosi swoje pseudonauki… wiec to żaden argument!
      Poza tym nie rozumiesz o co chodzi z byciem w męskiej i żeńskiej energii,
      w braku równowagi,
      więc nie wypowiadaj się jak ekspert.
      Żenujący artykuł.
      Dr kozak jak i wielu innych mądrych terapeutów chce dla ludzi dobrze, chce dla homoseksualistów jak najlepiej.
      Bo niektórzy z nich szukają przyczyn.
      A Ty jak nie chcesz ich szukać tylko definiujesz z miejsca i do szuflady, to po co w ogóle się wypowiadasz?!

      Usuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie jak dla mnie wiele problemów nie jesteśmy w stanie samodzielnie rozwiązać. Właśnie dlatego ja jestem zdania, że bardzo ważnym jest aby chodzić do psychologa. Sama także czasami uczęszczam do gabinetu https://dominikhaak.pl/ i muszę przyznać, że jest to dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uleczenie twojej homofobii jest możliwe, ale wymaga przejścia przez trudną drogę do zbudowania na nowo swojej kobiecej tożsamości. Wszystko co gadasz i piszesz o gejach, jest odzwierciedleniem twoich głęboko skrywanych problemów osobistych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się całkowicie wybielić? Ano tak: https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenstwo/2183622,1,byla-czlonkini-paschy-grupy-ktora-chciala-leczyc-gejow-wierzylam-ze-pomagam.read

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwny trafem równolegle do powyższego zniknął sztandarowy homofobiczny artykulik: http://www.psychologia.net.pl/artykul.php?level=256 Nie rozumiem dlaczego? Wstydzi się swoich prawdziwych poglądów, które tak zapamiętale upowszechniała pod sztandarem tytułu naukowego?

    OdpowiedzUsuń
  7. Otarłem się o Paschę. Ta Pani zawsze chciała błyszczeć. Chciała być królowa wśród tych facetów. I to tez widać teraz, to jej wielkie parafie na szkło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciężko to nawet komentować, nie dziwi mnie, że wiele osób się kryje ze swoją prawdziwą orientacją i stara się żyć tak jak dyktuje to otoczenie, rodzina... Na https://kobietadoskonala.pl/kryptogej-jak-go-rozpoznac-najczestsze-objawy-ktore-jasno-go-odkryja/ znalazłam artykuł jak można odkryć czy ktoś ze znajomych jest takim homoseksualistą w ukryciu. To naprawdę dość częste zjawisko niestety.

    OdpowiedzUsuń