czwartek, 21 sierpnia 2014

Kuba Wojewódzki podobno jest gejem i jest na niego zlecenie!








Redaktor Sławek (red. nacz. "Super Expressu") postanowił zdemaskować mnie jako zatwardziałego geja w konspiracji - Obiecał sowite honorarium każdemu, kto zrobi mi zdjęcie w objęciach mężczyzny. - miał powiedzieć Kuba Wojewódzki, który podobno gra w naszej gejowskiej drużynie. Prawdę mówiąc to mam to w nosie i naprawdę guzik mnie obchodzi z kim sypia Kuba, ważne żeby budził się wypoczęty i zaspokojony na wszelkich możliwych polach. Ale skoro "Super Express" oferują jakąś ekstra kaskę za fotkę Kuby w męskich obięciach to mam dla Kuby Wojewódzkiego propozycję. Jestem w nieustającej potrzebie finansowej, a skoro obiecują tak dobrze zapłacić to może zróbmy sobie razem to demaskujące Pana foto? Ustawię się jak trzeba i gdzie trzeba. Obejmiemy się jakoś, cykniemy fotkę, zaspokoimy Superaka i zażądany wypłaty. No skoro obiecał... Mogę się nawet tą kasą z Panem podzielić, ale raczej nie pół na pół. Bo, jak już pisałem, jestem w potrzebie. Tylko jeszcze musimy ustalić i zażądać za to zdjęcie od "Super Expressu". Przecież za darmo nie będziemy się obejmować. Prawda? Proponuję wyjść od 200 tysięcy za zdjęcie. Może zrobić także serie zdjęć. Powiedzmy dziesięć? Ale wtedy poniżej 500 tysięcy nie schodzimy. Oczywiście bez całowania, skoro miały być objęcia to będą objęcia. Czas i miejsce ustawki dedykowanej "Super Expressowi" może ustalić telefonicznie lub mailowo. Żeby nie angażować nikogo z zewnątrz proponuję wykorzystać samowyzwalacz. Wykonane zdjęcia obejrzymy wspólnie i razem zdecydujemy, które wysłać redaktorowi Sławkowi. 

Chciałbym nadmienić, że z mojej czystej jak łza propozycji płyną same pozytywy. Redaktor będzie uszczęśliwiony i odwoła zlecenie na Pan, a tym samym Pan będzie miał już spokój i będzie się mógł obejmować z kim zechce. A ja parę groszy przytulę. Co Pan na to Panie Jakubie? Mój mail mikolaj.milcke@gmail.com

A tak poważnie mówiąc to cały ten "Super Express" chyba pogięło. Uważajcie, żeby Wam nikt żadnych zdjęć z ukrycia nie zrobił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz